Հայաստանի Հանրապետության պետական
կառավարման ակադեմիա

LNSS ԾՐԱԳԻՐ

ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիան Էրազմուս+  ծրագրի շրջանակներում իրականացվող «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում` գրադարանների անձնակազմի  զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS)  ծրագրի համակարգողն է:

Ծրագրի տևողությունը 3 տարի է:

Intro_Erasmus1

Ծրագրի գործընկերներն են`

1. ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիան` Հայաստան

2. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանը՝ Հայաստան

3. Գորիսի պետական համալսարանը՝ Հայաստան

4. Լիմերիկի տեխնոլոգիական ինստիտուտը` Իռլանդիա

5. Կրետեի համալսարանը՝ Հունաստան

6. Պիրամիդ խումբը` Գերմանիա

7. Բրասովի Տրանսիլվանիա համալսարանը՝ Ռումինիա

8. Մոլդովայի պետական կառավարման ակադեմիան՝ Մոլդովա

9. Բելցիի Ալեկու Ռուսոյի անվան պետական համալսարանը՝ Մոլդովա

10. Բելառուսի Հանրապետության Նախագահին առընթեր պետական կառավարման ակադեմիան՝ Բելառուս

11. Բելառուսի պետական համալսարանը՝ Բելառուս

12. Բրեստի պետական տեխնիկական համալսարանը՝ Բելառուս

13. Գրոդնոյի Յանկա Կուպալայի անվան պետական համալսարանը՝ Բելառուս

Ասոցիացված գործընկերներն են`

14. Հայաստանի էլեկտրոնային գրադարանների կոնսորցիումը

15. Մոլդովայի գրադարանների կոնսորցիումը

16. Բելառուսի ազգային գրադարանը:

Պաշտոնական կայք՝

 

Մենք սոց. ցանցերում

LNSS_Google+ LNSS_Facebook LNSS_Twitter

 

 

Վերապատրաստում Կրետեի համալսարանում որակի ապահովման հարցերի շուրջ

   

  

2017թ. սեպտեմբերի 25-29-ը Կրետեի համալսարանում (Հունաստան) տեղի ունեցավ «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում՝ գրադարանների անձնակազմի զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով»  (LNSS) ծրագրի կոնսորցիումի անդամ հաստատությունների ներկայացուցիչների հանդիպումը, որը նվիրված էր որակի ապահովման հարցերին: Հանդիպմանը մասնակցում էին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի միջազգային կապերի գծով պրոռեկտոր, ծրագրի համակարգող Թերեզա Խեչոյանը և մասնագիտական կրթության որակի ապահովման բաժնի առաջատար մասնագետ Տաթևիկ Մովսիսյանը: Մասնակիցների թվում էին նաև կոնսորցիումի անդամ երկրների բուհերի ներկայացուցիչները՝ գրադարանավարներ և որակի ապահովման մասնագետներ, ինչպես նաև ծրագրի եվրոպական գործընկերները:

Հանդիպման ընթացքում Ծրագրի համակարգող Թերեզա Խեչոյանը ներկայացրեց LNSS ծրագրի շրջանակում վերջինիս մեկնարկից ի վեր իրականացված միջոցառումները և արդյունքները: Ծրագրի ձեռքբերումներից հատկանշական է այն, որ մշակված ութ մոդուլների պիլոտային  դասընթացների և եվրոպական գործընկերների կողմից իրականացված ESP  («Անգլերեն հատուկ նպատակների համար») դասընթացի և ուսումնական մոդուլների պատրաստման ու որակի ապահովման դասընթացների ընթացքում վերապատրաստվել է 522 մասնագետ՝ գրադարանավարներ, դասախոսներ, ուսանողներ:

Կոնսորցիումի անդամներին` Արևելյան գործընկերության երեք երկրների (Հայաստան, Մոլդովա և Բելառուս) ինը բուհերի ներկայացուցիչներին, հանձնարարվեց պատրաստել և ներկայացնել 2018 թ. կայանալիք «Գրադարանների տեղեկատվական օր» միջոցառման տեսլականը և SWOT վերլուծությունը:

Հնգօրյա հանդիպման ընթացքում մասնակիցներին ներկայացվեցին որակի ապահովման գործընթացը, որակի սահմանման մոտեցումները, որակի կառավարումը, վերջինիս նպատակները, որակի ապահովման ծրագրի բովանդակությունը, որակի արդի ազդեցությունները, ընդհանուր որակի կառավարումը և իրագործումը, ISO չափանիշները, որակի ապահովումը Եվրոպական բարձրագույն կրթության տարածքում (բոլոնյան գործընթաց) և այլն:

Մասնակիցներին նաև ներկայացվեց կրթության ոլորտում ռիսկերի կառավարման գործընթացը: Հանդիպումը եզրափակվեց «Անգլերենը՝ որպես դասավանդման միջոց» (English as a Medium of Instruction) վերապատրաստման ծրագրով:

Վերապատրաստում-հանդիպման ընթացքում արծարծվեցին հարցեր գրադարանի որակի ապահովման չափանիշների և LNSS ծրագրի շրջանակում հետագա անելիքների վերաբերյալ: Մասնակիցները ճանաչողական այցով եղան նաև Կրետեի համալսարանի գրադարանում, ծանոթացան գրադարանի շենքային պայմաններին, ինչպես նաև գրադարանի հատուկ լաբորատորիայում գրքերի վերականգնման աշխատանքերին ու մեթոդներին: Այց կազմակերպվեց նաև Ռետիմնո քաղաքի Հանրային գրադարան, որն աչքի էր ընկնում ոչ միայն հարուստ գրականությամբ, այլև շենքային հարմարավետ պայմաններով և հատուկ կարիքներով մարդկանց համար նախատեսված արդի տեխնոլոգիաներով:

  

  

  

  

  

 

 

 

Գրադարանից է սկսվում դեպի գիտելիք տանող ճանապարհը

 

 

«Գիտելիքի ուղի» կարգախոսով մայիսի 3-ին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում մեկնարկեց «Գրադարանային իրազեկման օր» միջոցառումը:

Կառավարման ակադեմիան «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում` գրադարանների անձնակազմի զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS)  ծրագրի համակարգողն է: Ծրագրի հայաստանյան գործընկերներն են Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանը, Գորիսի պետական համալսարանը, Հայաստանի էլեկտրոնային գրադարանների կոնսորցիումը:

«Գրադարանային իրազեկման օր» միջոցառման նպատակը կրթական գործընթացներում գրադարանների և գրադարանավարների ներդրումը գնահատելն էր և Հայաստանում գրադարանների հասանելիությունը խթանելը:

Բացման խոսքով հանդես եկավ և հանդիպման մասնակիցներին ողջունեց ՀՀ ՊԿԱ ռեկտոր Արսեն Լոքյանը: Նա նշեց երեք տարվա տևողությամբ ծրագրի կարևորությունը, անցած ժամանակահատվածում կոնսորցիումի անդամ գործընկերների կողմից կատարված աշխատանքը, գործընթացի առանձնահատկությունները:

Հայաստանում «Էրազմուս+» ծրագրի ազգային գրասենյակի ղեկավար Լանա Կառլովան Ծրագրի ազգային գրասենյակի կողմից ողջունեց բոլոր մասնակիցներին գրադարանային իրազեկման օրվա կապակցությամբ: Նա հիշեց իր ուսանողական շրջանը, 90-ականների այն մութ տարիները, երբ գրադարանը միակ լուսավոր ու ջերմ կետն էր, վայր, որտեղ հաճույքով հավաքվում էին, կարդում, զրուցում, քննարկում: Եվ տեսնում ու գնահատում էին գրադարանավարների ծանր աշխատանքը:

«Գրադարանը մի կենտրոն է, որը մեծ դեր ունի կրթական գործընթացում: Ծանոթանալով որևէ կրթական հաստատության գրադարանին, այնտեղ տիրող մթնոլորտին, սպասարկման մակարդակին, կարելի է պատկերացում կազմել այդ կրթօջախի մասին»,- ասաց Լանա Կառլովան:

Նա նշեց, որ Հայաստանում 100-ից ավելի գրադարանավարներ արդեն իսկ պատրաստվել են այս ծրագրով, և հույս հայտնեց, որ Ծրագիրը կնպաստի նոր համագործակցությունների ձևավորմանը, կխթանի ուսանողների շարժունությունը:

Ծրագրի ԵՄ գործընկերներ Անգելա Ռեպանովիչին (Բրաշովի Տրանսիլվանիայի համալսարան, Ռումինիա) և Մանոլիս Կոուկոուրակիսը (Կրետեի համալսարան, Հունաստան) նշեցին, որ բավական գոհ են Ծրագրի ընթացքից, արդյունքներից  ու արձագանքներից, և հատկապես ընդգծեցին Ծրագրի ղեկավար Թերեզա Խեչոյանի նվիրվածությունը, ջանասիրությունը և աշխատասիրությունը Ծրագրի մեկնարկից մինչև իրականացում: Նրանք կարևորեցին սոցիալական ցանցերի, կազմակերպվող միջոցառումների և դասընթացների միջոցով Ծրագրի իրազեկմանն ուղղված գործողությունները` շեշտելով այս ուղղությամբ գործընկերների համագործակցությունը և միացյալ ջանքերը:

ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի արտաքին կապերի գծով պրոռեկտոր, Ծրագրի ղեկավար Թերեզա Խեչոյանը հանդիպման մասնակիցներին ներկայացրեց Ծրագրի ընթացքում գրադարանների հասանելիության ուղղությամբ ունեցած հաջողությունները, ձեռքբերումներն ու մարտահրավերները, գրադարանավարների վերապատրաստման համար նախատեսված ութ ուսումնական մոդուլների մշակման աշխատանքները, Ծրագրի ընթացքում Կառավարման ակադեմիայում կազմակերպված դասընթացները («Ժամանակի կառավարում և աշխատանքի առաջնահերթությունների սահմանում», «Անգլերեն հատուկ նպատակների համար»), որոնց ակտիվ մասնակցել են թե՛ ուսանողները, թե՛ աշխատակազմի ներկայացուցիչները  և թե՛ դասախոսները, Լիմերիկի տեխնոլոգիական ինստիտուտում (Իռլանդիա) իրականացված LNSS ծրագրի գործողությունների պլանով նախատեսված ուսումնական մոդուլների պատրաստման աշխատանքները, Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարանում (TU Dresden, Գերմանիա) կատարված աշխատանքների  հաշվետվության, մոնիտորինգի, մշտադիտարկման մանրամասները: Տիկին Խեչոյանը հատկապես կարևորեց գրադարանավարների վերապատրաստման, գրադարանները տեխնիկապես վերազինելու կարևորությունը` ներկայացնելով մի շարք երկրների փորձը. «Մեր երկրում անելիքները շատ են, սակայն այս ծրագիրը հնարավորություն է տալիս քայլ առ քայլ հաղթահարելու մեր գրադարանների առջև ծառացած մարտահրավերները` վերապատրաստելով մեր գրադարանավարներին և տեխնիկապես վերազինելով գրադարանները»:

Միջոցառման ընթացքում ներկաները տեսաֆիլմերի միջոցով ծանոթացան աշխարհի հնագույն և ժամանակակից յուրօրինակ թանգարան-գրադարաններին:

«Գրադարանային իրազեկման օրվա» շրջանակում նախատեսված են հանդիպումներ և քննարկումներ Ծրագրի գործընկեր հաստատություններում՝ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում և Գորիսի պետական համալսարանում:

 

 

LNSS ծրագրի տարեկան հաշվետվությունը կայացավ Դրեզդենում (Գերմանիա)
 
 

  

 

 

 

 

2017թ. մարտի 1-3-ը Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարանում (TU Dresden, Գերմանիա) տեղի ունեցավ «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում՝ գրադարանների անձնակազմի զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով»  (LNSS) ծրագրի կոնսորցիումի անդամ հաստատությունների ներկայացուցիչների հանդիպում-աշխատաժողովը` նվիրված ծրագրի իրականացման առաջին տարվա ընթացքում կատարված աշխատանքների  հաշվետվությանը: Հանդիպմանը մասնակցեցին ՀՀ ՊԿԱ պրոռեկտոր, ծրագրի համակարգող Թերեզա Խեչոյանը և գլխավոր գրադարանավար Գայանե Նիկողոսյանը:

Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարանը Գերմանիայի առաջատար ուսումնական հաստատություններից է, Սաքսոնիայի ամենախոշոր բուհը: Այն միջազգայնորեն բարձր վարկանիշ ունի և Գերմանիայի 11 «Գերազանցության համալսարանների» (Universities of Excellence) ցանկում է 2012 թվականից:

Ծրագրի համակարգողը` Թ. Խեչոյանը, հանդես եկավ մինչ օրս ծրագրի շրջանակում կոնսորցիումի կողմից կատարված աշխատանքների հաշվետվությամբ` սկսած դրամաշնորհային պայմանագրի կնքումից մինչև գրադարանավարների վերապատրաստման համար մշակված ութ ուսումնական մոդուլների պիլոտային դասընթացների կազմակերպումն ու ԵՄ ներկայացուցիչների դիտորդական այցը` դասընթացները ինը բուհում մշտադիտարկելու նպատակով: Ծրագրի ամենատպավորիչ արդյունքներից մեկը վերապատրաստված գրադարանավարների, դասախոսների և ուսանողների թիվն է, որի մասին նշեց զեկուցողը. մինչ օրս ծրագրի մասնակից ինը բուհում վերապատրաստում անցած և հավաստագրերի արժանացած մասնակիցների թիվը կազմում է 426, այդ թվում`  հայաստանյան երեք բուհերում` 152, բելառուսական չորս բուհում` 170 և մոլդովական երկու բուհում` 104: Ավելացնենք, որ կոնսորցիումի անդամ բուհերի ներկայացուցիչները երեք վերապատրաստում են անցել այս ժամանակահատվածում` «Անգլերեն հատուկ նպատակների համար» (English for specific purposes), «Ուսումնական մոդուլների պատրաստում» (Curriculum training) և մշակված ուսումնական մոդուլների պիլոտային դասընթացներ (Pilot trainings):

Բացի կոնսորցիումի հաշվետվությունից, Թ. Խեչոյանը ներկայացրեց նաև LNSS ծրագրի շրջանակում Պետական կառավարման ակադեմիայի գործողություններն ու ձեռքբերումները: Կոսորցիումի անդամները` Արևելյան գործընկերության երեք երկրների` Հայաստանի, Մոլդովայի և Բելառուսի ինը և Եվրոպական Միության երկրների (Իռլանդիա, Գերմանիա, Ռումինիա, Հունաստան) չորս բուհերի ներկայացուցիչները, հանդես եկան ծրագրի մեկնարկից ի վեր կատարած աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետվություններով: Հանդիպումը հագեցած էր բազմաթիվ քննարկումներով, որոնք վերաբերում էին  առաջիկա անելիքների հետ կապված խնդիրներին, ժամանակացույցին, ինչպես նաև ծրագրի կայքի ձևավորմանն ու բովանդակությանը, ինչպես նաև ծրագրին առնչվող ֆինանսական հարցերին: Բացի այդ, մասնակիցները  ներկայացրին գրադարանների իրազեկման ազգային օրվա հետ կապված նախագծերը իրենց առանձին բուհերում և երեք երկրում` Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում:

Հանձնարարվեց կոնսորցիումի բոլոր անդամներին մինչև մարտի 15-ը համակարգող բուհին` ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիային ներկայացնել ծրագրի գործողությունների և ֆինանսական միջոցների վերաբերյալ ամփոփ հաշվետվություններ ԵՄ պահանջներին համապատասխան, ինչպես նաև ներկայացնել յուրաքանչյուր բուհում մշակված ուսումնական մոդուլների և գրադարանների իրազեկման օրվա միջոցառումների լրամշակված և վերջնական տեսքի բերված նախագծերը` հաշվի առնելով քննարկումների ժամանակ կատարված դիտողությունները:

Փորձի փոխանակման նպատակով այցելություն կազմակերպվեց Սաքսոնիայի նահանգի և Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարանի գրադարան (SLUB Dresden), որը ստեղծվել է 1996-ին` Սաքսոնիայի նահանգային գրադարանի և Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարանի գրադարանի միաձուլման արդյունքում: Գրադարանի հավաքածուն կազմում է 9 միլիոն միավոր` դառնալով Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության ամենախոշոր արխիվային կենտրոնը, որը ներառում է նաև հնագույն ձեռագրերի թանգարանը, որտեղ նույնպես հնարավորություն ընձեռվեց այցելելու LNSS կոնսորցիումի ներկայացուցիչներին:

Մասնակիցները ծանոթացան գրադարանի գործառույթներին, համալսարանի գրադարանավարների ուղեկցությամբ նրանք ականատես եղան գրադարանի առօրյա աշխատանքների կազմակերպմանն ու իրականացմանը:

Աշխատանքներն ընթանում էին Արևմտյան Բալկաններում իրականացվող երկվորյակ (twin) LNSS ծրագրի կոնսորցիումի ներկայացուցիչների հետ միասին, որը հնարավորություն տվեց զուգահեռներ անցկացնելու երկու տարածաշրջանների LNSS ծրագրերի գործողությունների միջև, համեմատելու առավելություններն ու բացերը, փոխանակելու տեսակետները, գաղափարները և փորձը:

 

 

 

 

 

 

Ժամանակը ոսկի է, այն ճիշտ կառավարելը՝ անհրաժեշտություն

HAR_1693_resize HAR_1715_resize

HAR_1708_resize HAR_1707_resize

 HAR_1700_resize HAR_1675_resize

Դեկտեմբերի 21-ին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում ավարտվեց «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում՝ գրադարանների անձնակազմի զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS)  ծրագրի շրջանակում անցկացվող «Ժամանակի կառավարում և աշխատանքի առաջնահերթությունների սահմանում» թեմայով պիլոտային դասընթացը: 

ՀՀ ՊԿԱ պրոռեկտոր, «Հանրային կառավարում» ամբիոնի դոցենտ, Ծրագրի ղեկավար Թերեզա Խեչոյանը մի քանի հանդիպումների ընթացքում դասընթացի մասնակիցներին ներկայացրեց ժամանակի ճիշտ կառավարման վերաբերյալ իր մոտեցումները, խոսեց ժամանակի կառավարման և մարդկային էության կապի, ժամանակի կառավարման վրա ազդող գործոնների, առաջնահերթությունների ճիշտ սահմանման մասին: Ծրագրի մասնակիցները՝ ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի և Գորիսի պետական համալսարանի գրադարանների, ինչպես նաև մի քանի այլ գրադարանների աշխատողներն ու Կառավարման ակադեմիայի՝ ծրագրում ընդգրկված աշխատակիցներն ու մագիստրանտները ինտերակտիվ խմբային քննարկման ընթացքում փորձեցին հասկանալ, թե իրենք որքանով են հմուտ ժամանակը կառավարելու հարցում:

LNSS ծրագրի շրջանակում մասնակիցները նաև այցելեցին Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանատան տեղեկատվական ռեսուրսների կենտրոն, ծանոթացան դեսպանատան գրադարանի գործառույթներին ու հնարավորություններին:

Ծրագրի վերջին օրը մասնակիցները խմբային առաջադրանքներ կատարեցին ժամանակի վատնման պատճառների բացահայտման և դրանց դեմ պայքարի վերաբերյալ, ամփոփեցին այս ընթացքում ստացած տեղեկությունը և քաղած դասերը:

Բոլոր մասնակիցներին տրվեցին մասնակցության հավաստագրեր:

Դասընթացավար Թերեզա Խեչոյանը հույս հայտնեց, որ այս պիլոտային ծրագրի արդյունքում ստացած գիտելիքները մասնակիցները կկիրառեն սեփական ժամանակը լավագույնս կառավարելու համար՝ մշտապես հիշելով ժողովրդական իմաստությունը. «Ժամանակը ոսկի է»:

 LNSS-sert LNSS-final

 lnss-pres cert-lnss

 

 

Այց ԱՄՆ դեսպանության գրադարան` LNSS ծրագրի պիլոտային դասընթացի շրջանակներում

LNSS-logo

«Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում՝ գրադարանների անձնակազմի զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS)  ծրագրի շրջանակում անցկացվող «Ժամանակի կառավարում և աշխատանքի առաջնահերթությունների սահմանում» թեմայով պիլոտային դասընթացի  մասնակիցները դեկտեմբերի 12-ին այցելեցին Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանատուն: Հիմնականում գրադարանավարներից բաղկացած խմբի այցի նպատակն էր  ծանոթանալ դեսպանատան գրադարանին և աշխատանքների կազմակերպմանն այնտեղ: ԱՄՆ դեսպանատանը Ծրագրի մասնակիցներին ընդունեց դեսպանատան տեղեկատվական ռեսուրսների կենտրոնի տնօրեն Ներսես Հայրապետյանը:

Դեսպանատան մամլո կցորդ Ջոն Գոշերտը ներկայացրեց Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Ռիչարդ Միլսի գործունեության չորս առաջնահերթությունները: Դրանք են՝ հնարավորինս լավ ու ճշգրիտ ներկայացնել ԱՄՆ արտաքին քաղաքականությունը, նպաստել Հայաստանի հետ առևտրատնտեսական կապերի ամրապնդմանը, օգնել Հայաստանին կոռուպցիայի դեմ պայքարում, աջակցել քաղաքացիական հասարակությանը և հասարակական կազմակերպություններին: Ջոն Գոշերտի համոզմամբ, հատկապես այս վերջին խնդիրն իրականացնելու գործում մեծ դեր ունեն գրադարանները. դրանք կարող են նպաստել քաղաքացիական հասարակության ձևավորմանը: Իսկ դեսպանատան անմիջական շփումը քաղաքացիների հետ իրականացվում է Երևանում, Գյումրիում, Վանաձորում, Կապանում և Չարենցավանում բացված Ամերիկյան անկյունների միջոցով: Վերջիններս ամերիկյան ոճով ձևավորված գրադարաններ են, որոնք, օգտագործելով տարբեր ձևաչափեր, տեղեկատվություն են ապահովում Միացյալ Նահանգների մասին:

Այնուհետև ԱՄՆ դեսպանատան սոցիալական մեդիայի համակարգող Աննա Մկրտչյանը ներկայացրեց ժամանակակից այն հարթակները, որոնց օգնությամբ Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանատունը երկխոսություն է իրականացնում հասարակության հետ:

Ծրագրի մասնակիցները նկատեցին, որ դեսպանատան գրադարանում առկա գրականությունը հիմնականում տեղեկատվական էր: Դեսպանատան տեղեկատվական ռեսուրսների կենտրոնի տնօրեն Ներսես Հայրապետյանի խոսքով, դա բնական է, քանի որ այսօր շատացել են գրքի տեսակները, և գիրք ասվածը միայն տպագիր հրատարակությունը չէ: Դրանց կողքին այսօր ունենք աուդիոգրքեր և էլեկտրոնային գրքեր: Անշուշտ, շատերը մտավախություն ունեն, որ նոր տեխնոլոգիաները սպառնալիք են տպագիր գրքերի համար, ինչին դարեր շարունակ վարժվել է մարդկությունը, և չի բացառվում, որ մի օր գրադարանները կվերանան: Համաձայնելով, որ հատկապես նոր սերունդը շատ արագ է վարժվում ընթերցելու համար նախատեսված սարքերին, Ներսես Հայրապետյանն, այնուամենայնիվ, կարծում է, որ գրադարանների կարիք միշտ կլինի:

«Չգիտեմ, թե 20 տարի հետո ինչպիսին կլինեն գրադարանները, բայց համոզված եմ, որ դրանք կլինեն: Գրադարանները միայն նրա համար չեն, որ մարդը գնա, գիրքը վերցնի, տանի տուն, կարդա և վերադարձնի: Ցավոք, մեզ մոտ մեծ մասամբ հենց այդ գործառույթով էլ սահմանափակվում է գրադարանների գործունեությունը»:

Մինչդեռ այդ գործունեությունը շատ ավելի լայն է՝ զանազան հանդիպումներ, դասախոսություններ, կրթական խորհրդատվություն, ֆիլմերի ցուցադրություն և այլն: Պարզապես այդ ամենի համար համապատասխան պայմաններ են անհրաժեշտ:

Խոսելով էլեկտրոնային գրքի կողմից տպագիր գրքի դուրսմղման հնարավոր «վտանգի» մասին, Ներսես Հայրապետյանն այս առումով վիճակագրական տվյալներ ներկայացրեց: Օրինակ՝ 2016 թվականի տվյալներով, չափահաս ամերիկացիների ընդամենը 19 տոկոսն է գերադասում էլեկտրոնային գրքերը: Իսկ գրքի տարբեր տեսակների կողմնակիցների թվաքանակի համեմատությունը ցույց է տվել, որ այդ տեսակներից յուրաքանչյուրն ունի իր հավատարիմ ընթերցողը:

Դեսպանատան տեղեկատվական ռեսուրսների կենտրոնի տնօրենը խոսեց նաև գրադարանների առավելությունների մասին: Եթե ուզում եք որևէ հարցի մասին տեղեկություն ստանալ, ո՞րն է նախընտրելի՝ դիմել գրադարանավարի՞ն, թե փնտրել համացանցում: Պատասխանը միանշանակ է. ճշգրիտ, ամբողջական և հիմնավորված տեղեկություն ստանալու համար գրադարաններն ամենաճիշտ տարբերակն են, քանի որ համացանցում թեև ավելի արագ կարելի է գտնել անհրաժեշտ տեղեկույթը, սակայն դա հազիվ թե սպառիչ լինի, քանի որ անհատը սովորաբար մուտք չունի տեղեկատվական այնպիսի բազաներ, որտեղ տվյալ հարցի վերաբերյալ սպառիչ և հավաստի տեղեկություն կարելի է գտնել: Իսկ գրադարանները հիմնականում նման հնարավորություն ունենում են:

Ինչ վերաբերում է Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանատան գրադարանին, ապա այստեղ մուտքն ազատ է բոլորի համար: Պարզապես պետք է իմանալ, որ դեսպանատան գրադարանում չեք գտնի գեղարվեստական կամ մասնագիտական գրականություն: Այստեղ ձեզ կտրամադրեն միայն տեղեկատու:

Հանդիպման ավարտին Ներսես Հայրապետյանը Ծրագրի մասնակիցներին նվիրեց ԱՄՆ դեսպանության հասարակայնության հետ կապերի գրասենյակի դրամաշնորհի շրջանակներում տպագրված գրքեր:

 

Ժամանակը և դրա կառավարումը

Lnss1 hall-lnss

lnss_ Lnss

Ի՞նչ է ժամանակի կառավարումը և ինչո՞ւ է այն կարևոր: Ինչո՞ւ պետք է տարանջատել աշխատանքները ըստ դրանց կարևորության և հրատապության: Ինչպիսի՞ գործոններ կարող են ազդել ժամանակի ճիշտ օգտագործման վրա… Նոյեմբերի 30-ին այս և նման այլ հարցերի պատասխանները ստանալու հնարավորություն ունեին «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում՝ գրադարանների անձնակազմի զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS)  ծրագրի շրջանակում անցկացվող «Ժամանակի կառավարում և աշխատանքի առաջնահերթությունների սահմանում» թեմայով պիլոտային դասընթացի մասնակիցները: Դասընթացն անցկացվեց ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում, որը Ծրագրի համակարգող հաստատությունն է:

Մինչ բուն դասընթացին անցնելը ներկաներին ողջունեցին Անգելա Ռեպանովիչին (Բրաշովի Տրանսիլվանիայի համալսարան, Ռումինիա) և Մանոլիս Կոուկոուրակիսը (Կրետեի համալսարան, Հունաստան): Ծրագրի ընթացքը դիտարկելու նպատակով նրանք երկրորդ անգամ էին Հայաստանում: Առիթն օգտագործելով՝ հյուրերը իրենց ուրախությունն արտահայտեցին հայ գործընկերների հետ կրկին հանդիպելու համար, դրական գնահատեցին համագործակցությունը և հույս հայտնեցին, որ այն հաջողությամբ կշարունակվի:

Ծրագրի երրորդ մոդուլը կոչվում է «Կառավարման հիմնական և փոխանցելի հմտություններ գրադարանավարների և գրադարանների անձնակազմերի համար»: Դասընթացի ունկնդիրները ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի և Գորիսի պետական համալսարանի գրադարանների, ինչպես նաև մի քանի այլ գրադարանների աշխատողներն էին և Կառավարման ակադեմիայի՝ ծրագրում ընդգրկված աշխատակիցները: Դասընթացը վարում էր ՀՀ ՊԿԱ պրոռեկտոր, «Հանրային կառավարում» ամբիոնի դոցենտ, Ծրագրի ղեկավար Թերեզա Խեչոյանը:

Դասի թեման պատահական չէր ընտրված, քանի որ այսօր բոլորն ունեն ժամանակի, ավելի ճիշտ՝ ժամանակը ճիշտ կազմակերպելու խնդիր: Իսկ դա մարդու ունեցած բոլոր ռեսուրսներից միակն է, որը հավասարաչափ է տրված ամենքին: Ուստի դրա բավարարել-չբավարարելու խնդրի լուծումը յուրաքանչյուրն իր մեջ պետք է գտնի՝ հնարավորինս ճիշտ կառավարելով իր ժամը, օրը, տարին, կյանքը…

Դասի ընթացքում հարցաթերթիկի միջոցով ստուգվեց մասնակիցների ժամանակի կառավարման հմտությունները, անդրադարձ կատարվեց ժամանակի կառավարման վրա ազդող գործոններին, ժամանակի կառավարման և մարդկային էության միջև փոխկապվածությանը, ցուցադրվեց տեսաֆիլմ, որտեղ կյանքը համեմատվում էր մի բաժակ սուրճի հետ. կարևորն այն չէ, թե ինչ բաժակով է այն մեզ տրված, կարևորը դրա պարունակությունն է…

Մասնակիցների ակտիվության մթնոլորտում անցկացված դասը կշարունակվի հաջորդ երկուշաբթի:

Angela-Manilis Lnss2

Lnss3 lnss11

 lnss5 Lnss4

 

 

LNSS ծրագրի մշտադիտարկում

LNSS-PAARA-Library paara-lana-karlova

Lnss lnss-monitoring

 IMG_6224 IMG_6239

«Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Գրադարանային ցանցիաջակցության ծառայություններգրադարանների արդիականացումՀայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսումգրադարանների անձնակազմի զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS) ծրագրի մասնակիցները նախագծի մեկնարկից ավելի քան մեկ տարի անց խոստովանում են, որ իրենց սպասելիքները ծրագրից ավելի քան իրատեսական են: Ծրագրի համակարգողը ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիան է, ուստի Եվրոպական հանձնաժողովի կրթության, աուդիովիզուալ և մշակութային գործադիր գործակալության Հայաստանում իրականացվող ծրագրերի ներկայացուցիչ Ալմուդենա Սաենց դը Միեռայի այցը հերթական անգամ Ակադեմիայի հարկի տակ էր հավաքել ծրագրի մասնակից կրթական հաստատությունների՝ ՀՀ ՊԿ ակադեմիայի, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի և Գորիսի պետական համալսարանի գրադարանավարներին և ծրագրում ընդգրկված աշխատակիցներին: Հանդիպմանը մասնակցում էին նաև Հայաստանում «Էրազմուս+» ծրագրի ազգային գրասենյակի ներկայացուցիչներ Լանա Կառլովանև Անի Թորոսյանը: Հանդիպման նպատակը ծրագրի շրջանակում մինչ այս պահը կատարված աշխատանքների ամփոփումն էր և հետագա անելիքները հստակեցնելը:

Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին՝ ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի ռեկտոր Արսեն Լոքյանը հույս հայտնեց, որ ծրագրի նախորդ փուլերում իրականացված աշխատանքների մոնիտորինգը իր դրական արդյունքը կունենա հետագա անելիքները ճիշտ ուղիով տանելու համար:

Լանա Կառլովան տեղեկացրեց, որ Ալմուդենա Սաենց դը Միեռայի այցը Հայաստան ավելի ընդգրկուն նպատակ ունի. որպես Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից Հայաստանում իրականացվող ծրագրերի պատասխանատու՝ տեղեկանալ այդ ծրագրերի ընթացքին հանրապետության բոլոր այն բուհերում, որոնք Եվրոպական հանձնաժողովների կողմից իրականացվող ծրագրերի մասնակիցն են: Իսկ Կառավարման ակադեմիայում հանդիպման նպատակը ճշտելն էր, թե ինչ խնդիրներ են ծագել ծրագրի իրականացման ընթացքում, և ինչով կարող են օգնել դրանց լուծմանը:

Այնուհետև Պետական կառավարման ակադեմիայի արտաքին կապերի գծով պրոռեկտոր, Ակադեմիայում «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում` գրադարանների անձնակազմի  զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» ծրագրի ղեկավարԹերեզա Խեչոյանը հակիրճ ներկայացրեց ծրագրի մասնակից երկրների և հաստատությունների համագործակցության պատմությունը, թե ինչ է արվել ծրագրի շրջանակում դրա մեկնարկից ի վեր, խոսեց մի քանի հանդիպումների, թրեյնինգների, տարբեր գրադարաններ կատարած այցելությունների մասին:

Ծրագրից իրենց գոհունակությունը հայտնեցին Կառավարման ակադեմիայի գիտատեխնիկական գրադարանի ավագ գրադարանավարուհի Գայանե Նիկողոսյանը, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի գրադարանի վարիչ Աննա Չուլյանըև Գորիսի պետական համալսարանի գրադարանի վարիչ Նաիրա Սաֆարյանը:

«Մենք գրադարանավարներ չենք, մենք տեղեկատվության կառավարիչներ ենք,- ասաց Ա. Չուլյանը:- Իսկ մեր նպատակը գրադարանը իբրև արժեք ներկայացնելն է»:

Lnss-Library Lnss monitoring

 

 

Գրադարանավարների համար ուսումնական մոդուլների պատրաստման աշխատանքներ Լիմերիկի տեխնոլոգիական ինստիտուտում (Իռլանդիա)

Limerik-meeting Limerik-meeting2

Limerik-meeting3 Limerik-meeting4

2016 թ. օգոստոսի 22-ից սեպտեմբերի 2-ը Լիմերիկի տեխնոլոգիական ինստիտուտում (Իռլանդիա) տեղի ունեցան LNSS ծրագրի գործողությունների պլանով նախատեսված ուսումնական մոդուլների պատրաստման աշխատանքները: Գրադարանավարների վերապատրաստման համար նախատեսված ութ ուսումնական մոդուլների մշակման աշխատանքներին մասնակցում էին LNSS ծրագրի կոնսորցիումի անդամ 9 ուսումնական հաստատությունների ներկայացուցիչներ` գրադարանավարներ և դասախոսներ Հայաստանից, Բելառուսից և Մոլդովայից: 

Աշխատանքներն իրականացվում էին Լիմերիկի տեխնոլոգիական ինստիտուտի (Իռլանդիա), Պիրամիդ խմբի (Գերմանիա), Տրանսիլվանիայի համալսարանի (Ռումինիա), Կրետեի համալսարանի (Հունաստան) գրադարանային գործի փորձառու մասնագետների` Ջերալդ Քավանագի, Պադրիգ Քըրբիի, Ջերարդ Քուլլենի, Անջելա Ռեպանովիչիի, Մանոլիս Կուկուրակիսի  ղեկավարությամբ և խորհրդատվությամբ:

Կոնսորցիումի անդամ երեք երկրների բուհերի ներկայացուցիչները դասընթացները վարող եվրոպական գործընկերների աջակցությամբ պատրաստեցին և ներկայացրին բուհական գրադարանների ուժեղ և թույլ կողմերը երեք երկրներում, ինչպես նաև մշակեցին գրադարանավարների համար նախատեսված 8 ուսումնական մոդուլների նախնական տարբերակները.

 Մասնակիցները քննարկեցին և մշակեցին նաև գրադարանների կարիքների մասին հաջորդ տարի կազմակերպվելիք իրազեկման օրվա գործողությունների պլանի նախնական տարբերակը:

Առջևում են մոդուլների լրամշակված և վերջնական տարբերակների ամփոփումն ու  առաջին պիլոտային դասընթացի կազմակերպումը Հայաստանի, Մոլդովայի և Բելառուսի ինը բուհերում:

 Limerik Limerik5

Limerik6 Limerik-7

Limerik-8 Limerik-9

Limerik-10 Limerik-11

Limerik-12 Limerik-24

Limerik-13 Limerik-25

Limerik-14 Limerik-15

Limerik-16 Limerik-23

Limerik-17 Limerik-22

Limerik-18 Limerik-19

Limerik-20 Limerik-21

 

 

Գրադարանները 21-րդ դարում

verjnakansemm

 Հունիսի 23-24-ը ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիան հերթական անգամ հանդիպման վայր է դարձել «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում` գրադարանների անձնակազմի  զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS) ծրագրի մասնակիցների համար: 2015 թվականից մեկնարկած Ծրագրի համակարգողը ՀՀ ՊԿ ակադեմիան է: Ծրագրի շրջանակում երկրորդ անգամ անցկացվող «Անգլերեն հատուկ նպատակների համար» դասընթացը վարում են Անգելա Ռեպանովիչին (Բրաշովի Տրանսիլվանիայի համալսարան, Ռումինիա) և Մանոլիս Կոուկոուրակիսը (Կրետեի համալսարան, Հունաստան): Դասընթացին մասնակցում են Կառավարման ակադեմիայի և Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի գրադարանավարներ ու վարչական աշխատողներ:

Ողջունելով դասընթացի մասնակիցներին՝ ՀՀ ՊԿԱ ռեկտոր Արսեն Լոքյանը նշեց, որ ծրագիրն արդեն իր բնականոն հունի մեջ է, և դրա արդյունավետությունն անվիճելի է:

«Վստահ եմ, որ այս դասընթացը նույնքան արդյունավետ կլինի, և հարուստ նյութ կտա մասնակիցներին՝ հիմք դառնալով հետագա հանդիպումների համար»,- ասաց Ակադեմիայի ռեկտորը:

Դասընթացավարները նույնպես ողջունեցին մասնակիցներին և տեղեկացրին, թե երկու օրվա ընթացքում ինչ գիտելիքներ ու հմտություններ են փոխանցելու նրանց:

«Անգլերեն հատուկ նպատակների համար» դասընթացի այս փուլում նախատեսված մոդուլներն ընդգրկում են հետևյալ  թեմաները՝ հիմնական կառավարում և հմտությունների փոխանցում գրադարանավարներին, տեղեկատվական գրագիտություն և հետազոտական հմտություններ, նորարարական առցանց գրադարանային ծառայություններ 21-րդ դարի գրադարանների համար, էլեկտրոնային գրադարան, մուտքի ապահովում դեպի գրադարան և հասարակություն՝ հատուկ կարիքներ ունեցող սովորողների համար, գրադարանային  ֆոնդի զարգացման քաղաքականություն:

Նշենք, որ դասընթացի ընթացքում կիրառվող ինտերակտիվ մեթոդները կնպաստեն հնարավորինս լայն տեղեկատվություն և գործնական հմտություններ ձեռք բերելուն՝ խորացնելով մասնակիցների մասնագիտական գիտելիքները:

Ծրագիրը կամփոփվի դասընթացի ավարտին՝ կլոր սեղան-քննարկման ընթացքում, իսկ մասնակիցներին կտրվեն հավաստագրեր:

secondLNSS huyn

 

 

«Անգլերեն հատուկ նպատակներով». դասընթաց՝ LNSS ծրագրի շրջանակում

asdasd holand

geman dasd

2015 թվականից ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիան ստանձնել է «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում` գրադարանների անձնակազմի  զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS) ծրագիրը համակարգողի պարտականությունը: Ծրագրի շրջանակներում մայիսի 19-20-ը Կառավարման ակադեմիայում անցկացվեց «Անգլերեն հատուկ նպատակներով» խորագրով դասընթացը, որի մասնակիցները ՀՀ ՊԿ ակադեմիայի և Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի գրադարանների աշխատակիցները և վարչական աշխատողներն էին: Դասընթացը վարում էին Ծրագրի ներկայացուցիչներ Ջերարդ Քուլենը և Սաբրինա Հյութերը:

Դասընթացն ավելի արդյունավետ կազմակերպելու նպատակով մասնակիցները, ըստ անգլերենի իրենց իմացության, բաժանվեցին երկու խմբի: «Սկսնակների» խմբում դասընթացավարը նախ պարզեց, թե խմբի անդամներն ինչ մակարդակով են տիրապետում լեզվին, ապա մի շարք վարժությունների և առաջադրանքների, ինչպես նաև թարգմանությունների միջոցով փորձեց ավելացնել նրանց գիտելիքների պաշարը:

Անգլերենին միջին և բարձր մակարդակով տիրապետողների խմբի անդամները նախ տեսական գիտելիքներ ձեռք բերեցին միջազգային չափանիշներին համապատասխան ինքնակենսագրություն (CV) գրելու, տպավորիչ հրապարակային խոսք կառուցելու եղանակների վերաբերյալ, այնուհետև փորձեցին ստացած գիտելիքները կիրառել գործնականում:

Երկօրյա դասընթացի ավարտին մասնակիցները ստացան հավաստագրեր:

 

Ռումինիայում կայացավ LNSS ծրագրի մեկնարկային հանդիպումը

1212 IMG_0356

2016թ. մարտի 8-9-ը Բրաշովի Տրանսիլվանիա համալսարանում (Ռումինիա) տեղի ունեցավ LNSS ծրագրի մեկնարկային հանդիպումը, որին մասնակցում էին կոնսորցիումի անդամ հաստատությունների ներկայացուցիչները: Այն հնարավորություն տվեց կոնսորցիումի բոլոր անդամներին ծանոթանալու համագործակցող բուհերին, նրանց գրադարանների կարիքներին, անձնակազմին, ծրագրի ընձեռած հնարավորություններին և մասնակից բուհերի ունեցած ակնկալիքներին:

Քննարկվեցին ծրագրի շրջանակներում կատարվելիք աշխատանքները, ճշգրտվեցին ժամկետները, հստակեցվեցին ֆինանսական հաշվետվությունների ներկայացման պահանջները: Առաջիկայում երեք երկրների` Հայաստանի, Մոլդովայի և Բելառուսի 9 բուհերում տեղի կունենան «Անգլերեն հատուկ կարիքների համար» թեմայով դասընթացներ գրադարանների անձնակազմի և դասախոսների համար: Դասընթացները կվարեն կոնսորցիումի եվրոպական գործընկերները համապատասխան բուհերում` Երևանում, Մինսկում, Գրոդնոյում, Բրեստում, Քիշինևում և Բելցիում: Դրան կհաջորդեն ուսումնական մոդուլների պատրաստման դասընթացները Իռլանդիայում` Լիմերիկի տեխնոլոգիական ինստիտուտում: Նշված դասընթացների մասնակիցները վերապատրաստում անցնելուց հետո կպատրաստեն ութ ուսումնական մոդուլներ բուհերի գրադարանավարների, դասախոսների և ուսանողների համար:

Հանդիպմանը մասնակցեցին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի արտաքին կապերի գծով պրոռեկտոր Թերեզա Խեչոյանը և գիտատեխնիկական գրադարանի գլխավոր գրադարանավար Գայանե Նիկողոսյանը: Թ. Խեչոյանը, որպես ծրագրի համակարգող, կոնսորցիումի անդամ հաստատությունների ներկայացուցիչներին ներկայացրեց Ծրագրի մանրամասն նկարագրությունը, անելիքները, ժամկետները, հաշվետվությունների ներկայացմանը ներկայացվող պահանջները, իսկ ֆինանսական մենեջեր Մ. Սալուկվաձեն հանգամանալից խորհրդատվությամբ հանդես եկավ ֆինանսական փաստաթղթերի, դրանց լրացման կարգի, հաշվետվությունների ներկայացման մանրամասների վերաբերյալ: Կոնսորցիումի յուրաքանչյուր բուհի կողմից ներկայացվեցին նրանց գրադարանների և գրադարանային անձնակազմի կարիքներն ու սպասելիքները LNSS ծրագրից:

LNSS Ծրագրի մեկնարկը կայացավ, սկսվեցին ծրագրի ժամանակացույցով նախատեսված աշխատանքները:

dd

e

saqsas

No 1 

 

Մասնակցություն Էրազմուս+ ծրագրի դրամաշնորհառու կազմակերպությունների մեկնարկային հանդիպմանը

brussel

 ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիան «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Գրադարանային ցանցի աջակցության ծառայություններ. գրադարանների արդիականացում Հայաստանում, Մոլդովայում և Բելառուսում` գրադարանների անձնակազմի  զարգացման և գրադարանային ծառայությունների բարեփոխումների միջոցով» (LNSS) ծրագրի համակարգողն է: Ընդ որում, բարձրագույն կրթության կարողությունների ստեղծման ծրագրի շրջանակներում Ակադեմիան հայաստանյան առաջին և միակ համակարգող բարձրագույն ուսումնական հաստատությունն է:

2015թ. հայտարարված մրցույթին ներկայացված ծրագրային 515 առաջարկներից 140-ն էր արժանացել ԵՄ ֆինանսավորման, որոնց մեջ էր նաև Կառավարման ակադեմիայի ներկայացրած հայտը LNSS ծրագրի համար:

2016թ. հունվարի 27-28-ը Բրյուսելում տեղի ունեցավ 140 դրամաշնորհառու կազմակերպությունների մեկնարկային հանդիպումը, որը կազմակերպել էր Եվրամիության  կրթական, աուդիովիզուալ և մշակութային գործադիր գործակալությունը (EACEA): Հանդիպման ընթացքում քննարկվեցին մրցույթում հաղթող ճանաչված և  ԵՄ ֆինանսավորմանն արժանացած ծրագրերի կառավարման, աշխատանքների կազմակերպման, ֆինանսական կառավարման, հաշվետվությունների պատրաստման և այլ հարցեր:

Նշված միջոցառմանը մասնակցեցին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի ռեկտոր Արսեն Լոքյանը և ՀՀ ՊԿԱ արտաքին կապերի գծով պրոռեկտոր Թերեզա Խեչոյանը:

Միջոցառումը հնարավորություն տվեց առանձին հանդիպումներ ունենալու EACEA-ի ներկայացուցիչների, ծրագրի մենեջերի, այլ ծրագրերի ներկայացուցիչների հետ և քննարկելու համատեղ հետաքրքրություն ներկայացնող բազմաթիվ հարցեր: