Հայաստանի Հանրապետության պետական
կառավարման ակադեմիա

Հեռախոսային էթիկետ

Դասընթացի նկարագիրը

Այս  դասընթացը նախատեսված է այն անձանց  համար,  ովքեր աշխատում են որպես հեռախոսային օպերատոր: Դասընթացի մասնակիցները կտիրապետեն հիմնավոր գիտելիքների հաղորդակցման հմտությունների, հեռախոսային էթիկայի, սառը զանգերի, հեռախոսային վաճառքի, կոնֆլիկտային հաճախորդների և սթրեսի հաղթահարման հմտությունների վերաբերյալ:

 

Դասընթացի հիմնական թեմաները

  • Հաճախորդների սպասարկում
  • Հեռախոսային վաճառք
  • Մուտքային և ելքային զանգեր
  • Call-center-ի դերը ֆիրմայի իմիջի ձևավորման մեջ
  • Հաղորդակցման իրավասություն
  • Արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ
  • Սառը  զանգեր
  • Հեռախոսային ծառայության կազմակերպում
  • Կոնֆլիկտային հաճախորդների սպասարկում
  • Սթրեսի հաղթահարում


Դասընթացի տևողությունը՝ 32 ժամ

Դասընթացի արժեքը՝ 35.000 ՀՀ դրամ

Կորպորատիվ փաթեթի արժեքը (10-25 մասնակից)՝ 500.000 ՀՀ դրամ

Դասընթացի ավարտին տրվում է վկայական

Դասընթացին մասնակցելու համար կարող եք գրանցվել այստեղ

Դասընթացին  մասնակցելու կամ  լրացուցիչ  տեղեկությունների  համար  կարող եք զանգահարել՝ (010) 22 89 34, ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի վերապատրաստման և որակավորման բարձրացման բաժին՝ Լիլիթ Չիչոյան, Մերի Մարգարյան: