Հայաստանի Հանրապետության պետական
կառավարման ակադեմիա

«Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագիր

 

 

«Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագրի մշտադիտարկում

2017 թ. հունիսի 14-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի ներկայացուցիչները «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի ընթացիկ աշխատանքների մշտադիտարկման նպատակով այցելեցին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիա:

Ակադեմիայի ռեկտոր Արսեն Լոքյանը ողջունեց մշտադիտարկման հանձնաժողովի անդամներին, այնուհետև ծրագրի ղեկավար Թերեզա Խեչոյանը և համակարգող Արուսյակ Հարությունյանը ներկայացրին Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի աջակցությամբ իրականացվող ծրագրի ընթացիկ աշխատանքները: Դրամաշնորհային ծրագրի իրականացումը մեկնարկել է 2015 թվականի դեկտեմբերին և միտված է ՀՀ-ում հեռավար կրթության ներդրմանն ու զարգացմանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ մագիստրոսական կրթության հասանելիության ապահովմանը:

Սույն թվականի հունիսին ավարտվում է դրամաշնորհային ծրագրի երրորդ փուլը: Կողմերը փաստեցին, որ ծրագրային փուլով նախատեսված գործողությունների մի մասը, ինչպիսիք են՝ հեռավար ուսուցման հարթակի թարգմանությունը, մասնակցությունը «Կրթություն և կարիերա» էքսպոյին ու  տպագրական փաթեթի իրագործումը, արդեն իսկ ավարտվել են: Լույս է տեսել հեռավար ուսուցման կազմակերպումն ու իրականացումը կանոնակարգող փաստաթղթերի ժողովածուն, տպագրվել են ծրագրի բուկլետները: Դեռևս ընթացքի մեջ է պրոֆեսորադասախոսական կազմի վերապատրաստումը տեղական փորձագետների կողմից և պրոֆեսորադասախոսական կազմի կողմից հեռավար դասընթացների կառուցումը: ՀՀ ԿԳՆ են ներկայացվել փաստաթղթերը՝ հեռավար ուսուցման կազմակերպման և իրականացման նպատակով համապատասխան կրթական ծրագրի իրականացման լիցենզիա ստանալու համար և համատեղ դիպլոմի ձևաչափի և համապատասխան ներդիրի (հավելվածի) ձևաչափի հաստատման նպատակով:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվեցին դրամաշնորհային ծրագրով նախատեսված հետագա աշխատանքների և գործընթացների կազմակերպմանն առնչվող մի շարք հարցեր:

Հավելենք, որ դրամաշնորհային ծրագրի իրականացումը կնպաստի ՀՀ-ում հեռավար ուսուցման հիմքերի ամրապնդմանն ու հեռավար ուսուցման ազգային համակարգի զարգացմանը և ինտեգրմանը:

 

 
 
Լույս է տեսել հեռավար ուսուցման կազմակերպումն ու իրականացումը կանոնակարգող փաստաթղթերի ժողովածուն

 

Լույս է տեսել հեռավար ուսուցման կազմակերպումն ու իրականացումը կանոնակարգող փաստաթղթերի ժողովածուն, որն ամփոփում է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի «Կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում «Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի» ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակներում մշակված փաստաթղթերը, որոնք ընդգրկում են հեռավար կրթության իրականացման մեթոդաբանական ուղեցույցը, ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգը, որակի ապահովման ներբուհական չափանիշները, համատեղ դիպլոմների շնորհման կարգը, հեռավար ուսուցման հարթակի տեղեկատվական բազայի օգտագործման կարգը:

Դրամաշնորհային ծրագրի հիմնական նպատակն է «Գործարար վարչարարություն» մագիստրոսական կրթական ծրագրի կազմակերպումը հեռավար ձևով՝ ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի և ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի համատեղ դիպլոմների շնորհմամբ:

Ժողովածուն նախատեսված է ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի և ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի վարչական և պրոֆեսորադասախոսական կազմերի, ինչպես նաև ուսանողների համար: Այն հասցեագրված է նաև հեռավար կրթության իրականացման հարցերով հետաքրքրված ուսումնական հաստատություններին:

 
 
Հեռավար մագիստրոսական կրթությունը ներկայացվեց «Կրթություն և կարիերա» ցուցահանդեսում

 

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի «Կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի ֆինանսավորմամբ իրականացվող հեռավար ձևաչափով «Գործարար վարչարարություն» մագիստրոսական կրթական ծրագիրը ներկայացվեց   «ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱ EXPO 2017» 17-րդ միջազգային մասնագիտացված կրթական ցուցահանդեսում, որի պաշտոնական բացումն ազդարարվեց ապրիլի 26-ին:

Ցուցահանդեսի կարգախոսին համահունչ` «Հայտնվի՛ր իրադարձությունների կենտրոնում» ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի և ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի կողմից համատեղ իրականացվող «Գործարար վարչարարություն» հեռավար մագիստրոսական կրթական ծրագիրը ուշադրության կենտրոնում էր: Այցելուներին մասնավորապես  հետաքրքրում էին ընդունելության կարգը, ուսումնառության ձևաչափը, գնահատման համակարգը  և այլ հարցեր:

 

 

Աշխատաժողով. ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում հեռավար ուսուցումը շուտով իրականություն կդառնա

 

 

Հայաստանի բարձրագույն կրթության Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի (ՆՄՀ) ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի մասնակիցները ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիան և ՀՀ գիտությունների ազգային ակադեմիայի գիտակրթական միջազգային կենտրոնն են: Ծրագրի նպատակը Հայաստանի Հանրապետությունում հեռավար ուսուցման ազգային համակարգի ձևավորմանն ու զարգացմանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական  տեխնոլոգիաների կիրառման միջոցով մագիստրոսական կրթության հասանելիության ապահովմանը նպաստելն է:

Ծրագրի շրջանակում մշակվել են հեռավար կրթության իրականացումը կարգավորող նորմատիվ իրավական ակտերի նախագծերը, պատրաստվել է «Գործարար վարչարարություն» մագիստրոսական կրթական ծրագրի հեռավար ուսուցման ուսումնական պլանը, որը կգործարկի 2017-2018 ուսումնական տարում: 

Մինչ կրթական ծրագրի մեկնարկը կիրականացվի նաև պրոֆեսորադասախոսական կազմի վերապատրաստում:

Մարտի 23-ին տեղի ունեցավ մրցույթով արդեն իսկ ընտրված դասախոսների առաջին հանդիպումը: Ծրագրի ղեկավար, ՀՀ ՊԿԱ պրոռեկտոր Թերեզա Խեչոյանը մասնակիցներին ներկայացրեց պրոֆեսորադասախոսական կազմի մեթոդական վերապատրաստման գծով խորհրդատու Սաթենիկ Առաքելյանին, որն առաջիկա չորս ամսվա ընթացքում դասախոսներին կօգնի պատրաստելու համապատասխան դասընթացների էլեկտրոնային տարբերակները:

Նշվեց, որ ծրագրի շրջանակում կպատրաստվեն 26 առարկայական ծրագրեր, որոնցից 13-ը՝ Կառավարման ակադեմիայում: Պատրաստ է հայալեզու MOODLE հարթակը, որտեղ, օգտվելով համապատասխան գործիքներից, դասավանդողները պետք է տեղադրեն դասընթացների թեմաները, հարցաշարեր, իրավիճակային խնդիրներ, տեսանյութեր, սլայդներ, կազմակերպեն ֆորումներ, տեսաքննարկումներ և այլն:

Հանդիպման ընթացքում քննարկեցին նաև կազմակերպական հարցեր:

 

 

 

 

Հուշագրի կնքում՝ հեռավար կրթության զարգացման նպատակով

for memorandum

Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարար Լևոն  Մկրտչյանը,  Հայաստանի Հանրապետության պետական կառավարման ակադեմիայի ռեկտոր Արսեն Լոքյանը և Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիայի գիտակրթական միջազգային կենտրոնի տնօրեն  Ալբերտ Սարգսյանը հեռավար կրթության զարգացման նպատակով կնքել են փոխըմբռնման հուշագիր՝ հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետությունում հեռավար կրթության ներդրման և զարգացման անհրաժեշտությունը, փոխադարձ հետաքրքրություն ներկայացնող համատեղ միջոցառումների և համագործակցության հիմքերի ստեղծումը և ներդաշնակեցնելով նորմատիվ իրավական ակտերը հեռավար (դիստանցիոն) կրթական տեխնոլոգիաների ներդրման ու կիրառման ուղղությամբ: Հուշագրի փոխգործակցության շրջանակներում նախատեսվում է իրականացնել մի շարք ծրագրեր, որոնք ուղղված կլինեն հեռավար ուսուցման հիմքերի ամրապնդմանը, կաջակցեն հեռավար կրթական համակարգերի ներդրմանը:

Փոխըմբռնման հուշագիրը կնքվել է «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագրի շրջանակներում, որի հիմնական նպատակն է կրթության մատչելիության բարձրացումը՝  կազմակերպելով «Գործարար վարչարարություն» մագիստրոսական կրթական ծրագրի իրականացումը  հեռավար կրթության ձևաչափով երկու գործընկեր ուսումնական հաստատությունների՝ ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի և ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոնի կողմից՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ: Ծրագրի գործընկերն է նաև ՀՀ ԳԱԱ ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտը:

 

 

«Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագրի մշտադիտարկման այց

MBA banner picture

2016 թ. հուլիսի 14-ին  ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության  «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ծրագրերի իրականացման գրասենյակի (ԿԾԿ ԾԻԳ) ներկայացուցիչները աշխատանքային այցով եղան ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում: Այցի նպատակը Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի (ՆՄՀ) «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» դրամաշնորհային ընթացիկ ծրագրի մշտադիտարկումն էր: Ծրագիրը համակարգող բուհի` ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի ռեկտոր Արսեն Լոքյանը ողջունեց մշտադիտարկման հանձնաժողովի անդամներին, իսկ ծրագրի աշխատակազմը ներկայացրեց ծրագրի իրականացման առաջին փուլի ընթացքում կատարված գործողությունները:

Մշտադիտարկման հանձնաժողովը առաջին կիսամյակում կատարված աշխատանքները գնահատեց բավարար:

Դրամաշնորհային  ծրագրի իրականացումը մեկնարկել է 2015 թվականի դեկտեմբերի 24-ին  «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի շրջանակներում:

Ծրագրի կոնսորցիումի մասնակիցներն են  ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնը և  ՀՀ ԳԱԱ ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտը: Ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է  հեռավար ուսուցման հարթակի տեղադրում, բուհերի պրոֆեսորադասախոսական կազմի վերապատրաստում և հեռավար դասընթացների կառուցում, համատեղ դիպլոմի ձևաչափի մշակում: Կներդրվի «Բիզնեսի կառավարում» («Գործարար վարչարարություն») կրթական ծրագրով մագիստրոսական հեռավար կրթություն` նպաստելով տեղեկատվական և հաղորդակցական  տեխնոլոգիաների կիրառման միջոցով մագիստրոսական կրթության հասանելիության ապահովմանը:

Կմշակվեն հեռավար կրթության իրականացման համար անհրաժեշտ նորմատիվ իրավական փաստաթղթեր, որոնք կարևոր նշանակություն կունենան ոչ միայն կոնսորցիումի մասնակից բուհերի, այլ նաև Հայաստանի բարձրագույն կրթության տարածքում հեռավար կրթության ներդրման և  զարգացման համար:

 

world-mba

Հեռավար կրթության ոլորտում խորհրդատուների հանդիպում

meeting-distance

2016 թ. հուլիսի 27-ին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում տեղի ունեցավ «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագրի շրջանակներում ընտրված անհատ խորհրդատուների հանդիպումը՝ ծրագրի ընթացքը և խորհրդատվական աշխատանքների մեկնարկը քննարկելու նպատակով: Ծրագրի ղեկավար, ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի արտաքին կապերի գծով պրոռեկտոր Թերեզա Խեչոյանը ողջունեց խորհրդատուներին և կարևորեց նրանց կողմից համապատասխան կարգերի մշակումը, որը կապահովի հեռավար կրթության իրականացման համար անհրաժեշտ փաստաթղթանորմատիվային հենքը և  հնարավորություն կընձեռի դիմել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն՝ հեռավար ձևաչափով կրթական գործունեություն իրականացնելու լիցենզիա ստանալու համար: Ծրագրի ընթացքում անհատ խորհրդատուները մասնավորապես մշակելու են հետևյալ կարգերը՝ հեռավար կրթության մեթոդաբանական ուղեցույց, հեռավար կրթության ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգ, հեռավար կրթության որակի ապահովման ներբուհական չափանիշներ, համատեղ դիպլոմների շնորհման կարգ և այլ ընթացակարգեր, որոնք կարող են օրինակելի նմուշ ծառայել մյուս բուհերի համար հեռավար կրթության իրականացման դեպքում: Ծրագրի ընթացքում նաև թարգմանվելու է «Moodle» հեռավար ուսուցման հարթակը:

 

 

Հեռավար կրթության գծով խորհրդատուների երկրորդ հանդիպումը ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում

distance-learning distance-learning (2)

2016 թ. հոկտեմբերի 7-ին ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայում տեղի ունեցավ «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագրի շրջանակներում ընտրված անհատ խորհրդատուների երկրորդ հանդիպումը՝ խորհրդատվական աշխատանքների ընթացքը, ձեռք բերված արդյունքներն ու առկա խնդիրները քննարկելու նպատակով:

Խորհրդատուներից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց իր կատարած աշխատանքները, միջազգային փորձի ուսումնասիրությունը և հայկական կրթական միջավայրում միջազգային փորձի համադրելիությունն ու իրագործելիությունը:

Ծրագրի գնումների մասնագետ, ՀՀ ՊԿԱ ֆինանսահաշվապահական վարչության պետի տեղակալ Կարինե Սերոբյանը ներկայացրեց գնումների պլանով առաջիկայում նախատեսված գործողությունները և վերջնաժամկետները: Խորհրդատուները ծրագրի աշխատակազմի՝ ծրագրի ղեկավար, ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի արտաքին կապերի գծով պրոռեկտոր Թերեզա Խեչոյանի և ծրագրի համակարգող, ՀՀ ԳԱԱ ԳԿՄԿ արտաքին կապերի բաժնի պետ Արուսյակ Հարությունյանի հետ քննարկեցին ծրագրի առավել բարեհաջող իրականացման համար հետագա գործողությունների տրամաբանական հաջորդականությունը, ինչպես նաև պայմանավորվածություն ձեռք բերվեց առաջիկա հանդիպումների ժամանակացույցի վերաբերյալ:

 

 

Վերապատրաստում Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարանում` «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագրի շրջանակներում

TU-Dreseden-(2) tran-tu-dresden

TU-Dreseden-TomG TU-Dreseden-Tom

2016 թ. հոկտեմբերի 31-ից նոյեմբերի 2-ը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի «Կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակներում «Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամ»-ի ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» ծրագրի աշխատակազմը, ՀՀ ՊԿԱ պրոռեկտոր, ծրագրի ղեկավար Թերեզա Խեչոյանը, ծրագրի համակարգող, ՀՀ ԳԱԱ ԳԿՄԿ արտաքին կապերի բաժնի պետ Արուսյակ Հարությունյանը, տեխնիկական խորհրդատուներ՝ ՀՀ ԳԱԱ ԳԿՄԿ ՏՏ բաժնի պետ Արմեն Սարգսյանը և ՀՀ ՊԿԱ ՏՏ բաժնի պետ Ալեքսան Դավթյանը այցելեցին Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարան (Գերմանիա) ուսումնասիրելու հեռավար կրթության իրականացման գերմանական փորձը, ինչպես նաև «Գործարար վարչարարություն» մագիստրոսական կրթական ծրագրի բովանդակային առանձնահատկությունները:

Դրեզդենի տեխնոլոգիական համալսարանը Գերմանիայի առաջատար ուսումնական հաստատություններից է, Սաքսոնիայի ամենախոշոր բուհը: Այն Գերմանիայի հնագույն տեխնիկական բուհերից մեկն է, միջազգայնորեն բարձր համբավ ունի և 2012 թվականից Գերմանիայի 11 «Գերազանցության համալսարանների» (Universities of Excellence) ցանկում է:

Համալսարանը նորարարության, ճարտարագիտության և հետազոտության արտահանման գերազանցության կենտրոն է:

Վերապատրաստման ընթացքում ուսումնասիրվեցին հեռավար կրթության կազմակերպման առանձնահատկությունները, կրեդիտային բաշխվածությունը, որակի ապահովումը: Գերմանիայում հեռավար կրթությամբ հիմնականում հետաքրքրված են արդեն աշխատող անձինք, ովքեր գիտելիքների թարմացման կամ լրացուցիչ կրթության կարիք ունեն՝ աշխատանքում առաջխաղացման նպատակով:

Վերապատրաստման օրերին ներկայացվեց նաև Գերմանիայի Հագենի համալսարանի գործունեությունը, քանի որ Հագենի համալսարանը ամբողջովին հեռավար կրթություն առաջարկող միակ պետական համալսարանն է Գերմանիայիում:

Այցելություններ կազմակերպվեցին Բիզնեսի կառավարման (MBA), Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ֆակուլտետներ և գրադարան:

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ֆակուլտետում ներկայացվեց «Student-life-cycle management» համակարգը, որը ներկայումս գտնվում է մշակման փուլում: Այն միացնում է հեռավար ուսուցման համակարգը և համալսարանի ներքին տեղեկատվական համակարգը, համալսարանի վեբկայքը, որը նաև ծառայում է որպես ուսումնական նյութերի շտեմարան, ուր ուսանողները մուտք ունեն մեկ միասնական նույնականացմամբ, ինչպես նաև «Opal» համակարգը:

TU-Dreseden3 TU-Dreseden1

 

 

 

«Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի մշտադիտարկում Կրթական ծրագրերի կենտրոնի ԾԻԳ-ի կողմից

picture

2016 թ. դեկտեմբերի 7-ին «Հեռավար մագիստրոսական կրթություն՝ համատեղ դիպլոմի շնորհմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի մշտադիտարկման նպատակով ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիա այցելեցին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կրթական ծրագրերի կենտրոնի ԾԻԳ-ի ներկայացուցիչները:

Դրամաշնորհային ծրագիրը ֆինանսավորվել է Հայաստանի բարձրագույն կրթության Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի (ՆՄՀ) կողմից: Ծրագրի իրականացումը կնպաստի Հայաստանի Հանրապետությունում հեռավար ուսուցման հիմքերի ամրապնդմանն ու հեռավար ուսուցման ազգային համակարգի զարգացմանը:

Ծրագրի ղեկավարը` ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի արտաքին կապերի գծով պրոռեկտոր Թերեզա Խեչոյանը ներկաներին ներկայացրեց դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակներում մեկ տարվա ընթացքում կատարված« ինչպես նաև ընթացիկ աշխատանքներին:

Ծրագիրը, որը մեկնարկել է 2015 թվականի դեկտեմբերին, միտված է ՀՀ-ում հեռավար կրթության ներդրմանն ու զարգացմանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ մագիստրոսական կրթության հասանելիության ապահովմանը:

Ծրագրի շրջանակներում մշակվել են հեռավար կրթության իրականացումը կարգավորող նորմատիվ իրավական ակտերի նախագծերը, պատրաստվել է «Գործարար վարչարարություն» մագիստրոսական կրթական ծրագրի հեռավար ուսուցման ուսումնական պլանը, որը կգործարկի 2017-2018 ուսումնական տարում:  Բացի այդ, նախատեսվում է հեռավար ուսուցման հարթակի տեղադրում, ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի և ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի պրոֆեսորադասախոսական կազմի վերապատրաստում և հեռավար ուսուցման դասընթացների կառուցում, համատեղ դիպլոմի ձևաչափի մշակում:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվեցին նաև դրամաշնորհային ծրագրով նախատեսված հետագա աշխատանքների կազմակերպմանն առնչվող մի շարք հարցեր: